خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت برگزاری باشکوه آیین‌های گرامیداشت هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۲۷

فرماندار آستارا گفت: بسیج از برکات انقلاب اسلامی است و همکاری همگان برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها و آیین‌های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی در جلسه ستاد پشتیبانی هفته بسیج آستارا در سپاه ناحیه این شهرستان افزود: گرامیداشت هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است.

فرماندار آستارا اظهار کرد: بسیج تبلور هوشمندی و تدبیر امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان در عصر حاضر است و تفکر بسیج در سایر کشورهای مسلمان نیز رواج یافته است.

شفقی اظهار کرد: بسیج، مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و همگان به این عنوان و قرار گرفتن در صف مستحکم بسیج افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: امروز با نگاه به کشورهای عراق و سوریه، تفکر برگرفته از بسیج برای بیرون راندن داعشی ها و تکفیری ها را در رزمندگان جهان اسلام می ببینیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: اگر مجاهدت های رزمندگان بسیجی ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، سرنوشت جنگ به شکل دیگری رقم می خورد.

سرهنگ جهانبخش آرمان اظهار کرد: توفیقات کشور ما در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به برکت اتحاد و همبستگی بسیجیان بوده است.

وی برگزاری پیاده روی اربعین حسینی از مقابل سپاه تا امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع)، یادواره های شهدا و اجتماع بزرگ مدافعان حرم را از جمله برنامه های شاخص سپاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آستارا عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز