خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی فرهنگی واحد رشت:

زندگی در خوابگاه‌ها مرحله‌ای مهم در تمرین اجتماعی زیستن است

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۴۵

معاون دانشجویی فرهنگی واحد رشت گفت: تجربه زندگی در خوابگاه‌ها مرحله‌ای مهم در تمرین اجتماعی زیستن، گذشت و مدیریت مشارکتی است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رشت با ضابطین خوابگاه‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت:  به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، نشستی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی واحد، مدیر دانشجویی و مسئول خوابگاههای دانشگاه و تعداد 50 نفر از نمایندگان و ضابطین خوابگاهها برگزارشد.
وی ادامه داد:  تجربه زندگی در خوابگاهها مرحله‌ای مهم در تمرین اجتماعی زیستن، گذشت و مدیریت مشارکتی است.
وی آمار ارتباط منسجم بین مدیریت دانشگاه با ضابطین را جهت حل مشکلات بسیار اساسی دانست و تصریح کرد: مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان برای ایجاد فضایی امن و مطلوب در خوابگاهها بسیار مهم بوده و در جهت همدلی و همکاری با مسئولین دانشگاه باید تلاش کرده تا محیطی شاد و بهداشتی و بدور از هرگونه تنش داشته باشیم.
در ادامه هر یک از شرکت کنندگان در خصوص مسائل موجود نقطه نظرات خود را بیان کردند که توسط مسئولین در جلسه به این سوالات پاسخ داده شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز