خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال مطرح کرد:

ماسال به دلیل تعامل و انسجام از جمله شوراهای تأمین موفق گیلان است

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۷۸

فرماندار ماسال، شورای تأمین این شهرستان را به دلیل تعامل و انسجام از جمله شوراهای تأمین موفق گیلان دانست.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد امروز در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان عملکرد این نیرو در شهرستان را خوب توصیف کرد و آن را موجب افزایش اعتماد عمومی نسبت به پلیس در جامعه دانست.

فرماندار ماسال با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی اعتماد لازم را دارند، تصریح کرد: مردم هرگونه رفتار ما را به عنوان عملکرد نظام تلقی می‌کنند بنابراین همه ما باید از سعه‌ صدر لازم در مواجهه با مردم برخوردار باشیم.

وی رفتارهای اخلاق‌مدارانه و افزایش سعه‌صدر در بین نیروهای پلیس را مهم دانست و افزود: فعالیت نیروی انتظامی سخت و طاقت فرسا بوده و نگرش مردم با عملکرد خوب پلیس تغییر پیدا کرده است.

این مسئول شورای تأمین شهرستان ماسال را به دلیل تعامل و انسجام از جمله شوراهای تأمین موفق گیلان دانست و ادامه داد: عدم وقوع سرقت‌های مسلحانه و کشف و انهدام باندهای مواد مخدر از دیگر نقاط قوت انتظامی ماسال است.

قاسم‌نژاد امنیت شهرستان ماسال را دارای شرایط خوبی دانست و یادآور شد: با توجه به نوع فعالیت مردم، آمار سرقت احشام در شهرستان بیشتر مشاهده می‌شود که باید با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم در زمینه‌های پیشگیری از سرقت، این آمار را کاهش داد.

وی تعامل و انسجام بالای اعضای شورای تأمین را ناشی از تجربه و تدبیر دانست و افزود: شاهد حسن برخورد پلیس و تطابق هر چه بیشتر با شئونات اسلامی هستیم.

فرماندار ماسال اتخاذ رفتارهای حرفه‌ای در برخورد با مردم و حتی مجرمان را مهم خواند و گفت: اخلاق‌مداری باید بر اساس آموزه‌های دینی اسلام به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بخشدار شاندرمن نیز در مذکور رفتار نیروهای پلیس ماسال را مدبرانه و مناسب دانست و اظهار کرد: رفتار شایسته پلیس موجب سربلندی نظام می‌شود.

سیدرضا صفوی با بیان اینکه در سایه همکاری و تعامل، شاهد پیشبرد برنامه‌ها و ارتقای امنیت در شهرستان هستیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های ملی مانند انتخابات همکاری و تعامل کامل دارد.

وحید اصلانی فرمانده انتظامی ماسال نیز در نشست مذکور امنیت و آرامش کنونی این شهرستان را با درایت و تدابیر فرماندار و تعامل اعضای شورای تأمین امکان‌پذیر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز