خبرگزاری کار ایران

در دیدار فرماندار تالش با استاندار گیلان مطرح شد:

بررسی‌آخرین وضعیت شهرک پالت‌سازی، ایجاد شهرک ماهیان خاویاری و رفع موانع سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۹۳

در دیدار فرماندار تالش با استاندار گیلان، آخرین وضعیت شهرک پالت‌سازی، ایجاد شهرک ماهیان خاویاری و رفع موانع سرمایه‌گذاری در این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از تالش، دیدار علی فتح اللهی فرماندار تالش با استاندار گیلان نجفی که  در دفتر ایشان به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان به مدت بیش از یک ساعت برگزار شد .

در این نشست به موضوعات آخرین وضعیت شهرک پالت سازی، ایجاد شهرک ماهیان خاویاری و رفع موانع سرمایه گزاری و بررسی مشکلات صنایع چوب اسالم و همچنین به احداث پل بیست متری در داخل شهر بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت .

سپس بعد از بررسی دقیق این مشکلات استاندار محترم گیلان دستورات ویژه ای در خصوص این موارد به شرح زیر صادر کرد .

مدیران کل منابع طبیعی استان ، شهرک های صنعتی استان و مدیر کل سرمایه گزاری استانداری در خصوص شهرک پالت سازان ، جانمایی و تعرفه زمین در فرمانداری تالش حاظر و بازدید میدانی نیز صورت خواهد پذیرد.

مکاتبات لازم در خصوص احداث پل بیست‌متری، مشکلات صنایع چوب از طریق استاندار محترم و مقامات کشوری صورت پذیرفت .

با دستور استاندار محترم گیلان مقرر شد روز پنجشنبه 27/ 8/ 95 در محل دفتر وی جلسه اختصاصی برای رسیدگی امورات شهرستان تالش در خصوص موضوعات مطروحه منعقد و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز