خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

برگزاری نشست هم‌اندیشی با هیات‌های ورزشی گیلان با هدف رشد ورزش قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۵۷

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از نشست هم اندیشی با هیات‌های ورزشی گیلان با هدف هماهنگی بیشتر و رشد ورزش قهرمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود رهنما در دومین نشست رفع موانع در ورزش قهرمانی با اعضای معاونت ورزشی اداره کل گفت : به کمک هیات‌های ورزشی و با حمایت‌های استاندار و تحولی که در وزارتخانه ایجاد شده باید بتوانیم ورزش گیلان را متحول کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان افزود: اصلی‌ترین دغدغه اداره کل و هیات‌های ورزشی گیلان باید بازی‌های آسیایی باشد و عهد و اخوت ما با عملکرد هیات‌ها در کسب سهمیه بازی‌های آسیایی است.

رهنما گفت: باید ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی هر چه سریع‌تر پس از اعلام شاخص‌های مهم ارزیابی انجام شود تا هیات‌های قوی تشویق شده و هیات‌های ضعیف پاسخگوی کاستی ها باشند.

وی با تشکر از فعالیت کارشناسان و روسای گروه‌های ورزش قهرمانی از آنها خواست ارزیابی بیشتری از مبنا و عملکرد هیات‌ها داشته باشند.

حسن آموزگار معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: نشست هم اندیشی با هیات‌های ورزشی گیلان را به زودی در جهت هماهنگی بیشتر و رشد ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز