خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

پیش‌فروش بیش از 6 هزار بلیت توسط زائران اربعین در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۲۵۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از پیش‌فروش بالغ بر 6 هزار بلیت توسط زائران اربعین در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی صبح امروز در جلسه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به تمیهدات اندیشیده شده برای زائران اربعین، اظهار کرد: ستاد جابه‌جایی زائران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان برای فراهم کردن حضور شایسته زائران گیلانی در کربلای معلی تشکیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: هیچ خللی نباید در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی که در اولویت است، ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم برای اعزام زائران از سراسر استان طی جلسات متعدد با کانون و مدیران شرکت‌های پخش حمل و نقل مسافر گیلان تدارک دیده شده است، گفت: دست‌اندرکاران مربوطه برای نظم‌بخشی در امر جابه‌جایی زائران اربعین حسینی باید هرگونه انعقاد قرارداد در زمینه جابه‌جایی زائران را با هماهنگی اداره کل مذکور و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر استان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 26 هزار و 922 زائر حسینی توسط 678 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مینی‌بوس اعزام و بازگشت جابه‌جا شدند، خاطرنشان کرد: در سال جاری برای فراهم کردن زمینه حضور شایسته زائران اربعین گیلانی در مرقد امام حسین(ع) سفرهای دربستی برای مقاصدی غیر از شهرهای مرزی در استان ایلام ممنوع است.

آل‌محمدی از پیش‌فروش بالغ بر 6 هزار بلیت توسط زائران اربعین در گیلان خبر داد و یادآور شد: ممنوعیت سفرهای دربستی برای زائران اربعین به منظور برنامه‌ریزی درست برای اعزام زائران اربعین حسینی است.

وی متذکر شد: به منظور پشتیبانی و انتقال تجهیزات تدارکاتی زائران اربعین و نذورات به خاک کشور عراق با هماهنگی ستاد اربعین استان تعداد 9 دستگاه تریلی به کربلا اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه مردم استان در ایام اربعین حسینی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، یادآور شد: در ایام اربعین بخش زیادی از توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان همگام با دیگر استان‌ها معطوف اعزام و جابه‌جایی زوار است بنابراین از سفرهای غیرضروری اجتناب شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز