خبرگزاری کار ایران

با برگزاری جلسه تودیع و معارفه؛

رئیس جدید اداره گاز ماسال منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۱۶

معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره گاز ماسال، ناصر اشرافی را به عنوان رئیس جدید اداره گاز ماسال انتخاب و از تلاش‌های مظاهر حبیب‌زاده قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، حسین اکبری امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره گاز  شهرستان ماسال با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به این استان اظهار کرد: روند گازرسانی به بسیاری از روستاهای گیلان در حال انجام و اتمام بوده و در سال جاری گیلان به استان سبز و برخوردار از گاز طبیعی قرار می‌گیرد.

حسین اکبری با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای ماسال به بیش از 95 درصد رسیده است، ادامه داد: با گازرسانی به روستاهای سلیم‌آباد، خروم و چلسی، ماسال به لحاظ گازرسانی جزو شهرستان‌های سبز قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با حمایت فرمانداری‌ها، شاهد بهبود وضعیت وصول مطالبات شرکت گاز و ارتقای بیش از پیش خدمات به مشترکان در آینده باشیم.

فرماندار ماسال اظهار کرد: به‌زودی تعدادی از روستاهای ماسال به شبکه گازرسانی متصل می‌شوند و گفت: در دولت تدبیر و امید پروژه‌های گازرسانی به روستاها شتاب بیشتری بخشیده شده و قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

در این مراسم ناصر اشرافی به عنوان رئیس‌جدید اداره گاز ماسال انتخاب و از تلاش‌های‌مظاهر حبیب‌زاده قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز