خبرگزاری کار ایران

علی پورحسن خبر داد:

برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌ آموزشی در 31 مرکز فرهنگی‌هنری گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۳۸

مدیرکل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برنامه‌های کانون در هفته کتابخوانی گفت: در هفته جاری نمایشگاه و کارگاه‌ آموزشی در 31 مرکز فرهنگی‌هنری گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی پورحسن امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته‌ کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این شهر اظهار کرد: حرکت در مسیر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مورد نظر مقام معظم رهبری الزامی است.

مدیرکل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برنامه‌های این کانون در هفته کتابخوانی تصریح کرد: در این هفته نمایشگاه و کارگاه‌ آموزشی در 31 مرکز فرهنگی‌هنری گیلان برگزار می‌شود.

وی ایجاد جذابیت‌های لازم برای افزایش مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان را ضرورت خواند و افزود: گسترش فضا‌ی مجازی و بهره‌گیری کودکان و نوجوانان از منابع مختلف باید مورد توجه‌ قرار گیرد.

وی تجلیل اعضای کتابخوان، مربیان موفق و مروجان کتاب‌ را از دیگر برنامه‌های هفته‌ کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری ذکر کرد و گفت: اکران فیلم‌ در مراکز فرهنگی‌- هنری کانون در دو بخش دانش‌آموزان و مخاطبان عمومی را از جمله‌ برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

پورحسن ساخت فیلم‌های کتاب محور با بهره‌گیری از گوشی همراه ویژه کودک و نوجوان، اهدای کتاب به مساجد، بیمارستان‌ها، مساجد و مناطق محرم و... را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی توسط کانون گیلان برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: به‌ منظور توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برنامه‌های هفته کتابخوانی با شعار بخوانیم و ببخشیم از 22 تا 28 آبان ماه 1395 همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز