خبرگزاری کار ایران

حجت‌الله بابایی مطرح کرد:

افتتاح بارانداز راه‌آهن آستارا مستلزم مشخصات پایانه‌های مرزی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۳۱۲

رئیس اداره مرزهای رسمی اداره کل امور مرزی وزارت کشور گفت: بارانداز راه‌آهن که قرار است در آستارا افتتاح شود باید مشخصات پایانه‌های مرزی کشور را داشته باشد.

به گزارش ایلنا از آستارا، رئیس اداره مرزهای رسمی اداره کل امور مرزی وزارت کشور امروز در نشست مشترک با مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی این شهرستان در پایانه بار راه‌آهن آستارا اظهار کرد: مسئولان بالادست نظام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و باید این مقام و منزلت در تمام پروژه‌های ملی و بین‌المللی حفظ شود.

حجت‌الله بابایی با اشاره به اینکه بارانداز راه‌آهن که قرار است در آستارا افتتاح شود باید مشخصات پایانه‌های مرزی کشور را داشته باشد، افزود: باید امکان ورود و خروج در چنین باران داری وجود نداشته باشد.  

رئیس اداره مرزهای رسمی و گذرنامه اداره کل امور مرزی وزارت کشور ایزوله بودن و برآورده شدن نیازمندی‌های تمام دستگاه‌ها را از دیگر ویژگی‌های این بارانداز عنوان کرد و افزود: برای داشتن ویژگی‌های مذکور باید مهندسان ناظر و مشاور همزمان تمام نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را بسنجند.

وی به راه‌اندازی مرز ریلی اشاره کرد و گفت: درباره بارانداز مرز ریلی در آستارا به واسطه راه‌آهن آستارا‌ ـ‌ آستارا هیچ مشکل و مخالفتی وجود ندارد و سازمان‌های مربوطه نظیر وزارت کشور و مرزبانی در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس اداره مرزهای رسمی و گذرنامه اداره کل امور مرزی وزارت کشور بر لزوم توجه به نقطه صفر مرزی تأکید کرد و یادآور شد: همانگونه که کشور همسایه درباره هر سانت خاک خود حساس هستند ما نیز باید به هر میلی‌متر خاک کشور خود حساس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز