خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر رشت خبر داد:

اجرایی‌شدن پروژه ساخت پیاده راه فرهنگی- تاریخی بافت مرکزی رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۹۸۰

شهردار کلان‌شهر رشت گفت: به پشتوانه انسان‌های فرهیخته‌ای چون استاد نوزاد پروژه ساخت پیاده‌راه فرهنگی تاریخی بافت مرکزی رشت انجام شد.

 به گزارش ایلنا از رشت، شهردار کلانشهر رشت ، سیدرضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت، مرتضی عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت، فاطمه قدیمی حرفه مدیر  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و یاسر محجوب دبیر کمیسیون فرهنگی شورا از جمله افراد حاضر در دیدار با خانواده استاد فریدون نوزاد  بودند.

 سید محمد علی ثابت قدم، شهردار رشت، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند استاد فریدون نوزاد درگذشت این استاد گرانقدر را تسلیت گفت.

فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، نیز با بیان اینکه از شنیدن این خبر متاسف و اندوهگین شدیم، گفت: ایران، سرمایه بزرگی را از دست داد.

سید رضا موسوی روزان، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، هم ضمن تسلیت به خانواده استاد نوزاد، تصریح کرد: فریدون نوزاد زحمات و تلاش های فراوانی را برای این منطقه انجام داده است. روحشان قرین رحمت الهی باشد.

فاطمه قدیمی حرفه، مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، نیز ضمن تسلیت به خانواده استاد فریدون نوزاد با اشاره به کتاب های استاد فریدون نوزاد گفت: کتاب تاریخ مطبوعات گیلان از جمله آثار ماندگار استاد فریدون نوزاد به شمار می رود که در کنار کتاب تاریخ مطبوعات ایران از فرید قاسمی به عنوان دو کتاب ماندگار در حوزه نشریات محسوب می شوند. 

خانواده مرحوم فریدون نوزاد نیز حضور مدیران شهری رشت را تسلی خاطر بازماندگان دانستند و در سخنانی از زحمات سید محمدعلی ثابت قدم به خصوص برای ساخت پیاده راه فرهنگی تاریخی رشت تشکر کردند.

خانواده استاد فقید فریدون نوزاد ساخت پیاده راه فرهنگی تاریخی بافت مرکزی رشت را اقدامی شجاعانه دانستند و این اقدام را عالی و بی نظیر ارزیابی کردند.

شهردار رشت گفت: به پشتوانه انسان های فرهیخته ای چون شما این پروژه را انجام دادیم.

سید رضا موسوی روزان نیز در واکنش به این اظهارات گفت: این طرح مخالفینی داشت که روز به روز از تعداد آنها کاسته شد. در همین مدتی که ساخته شده است شاید به اندازه ده سال برنامه فرهنگی در آن به اجرا در آمده است و برای ما دلگرم کننده است که از زبان شما این چنین می شنویم.

وی افزود: آثار استاد، باقیات و صالحاتی برای خودشان، خانواده خودشان و مردم شهرشان است.

فاطمه شیرزاد گفت: مردم سال ها در انتظار تغییری اساسی در چهره شهر بودند و حالا قدم هایی در این راستا برداشته شده است و امیدواریم مردم راضی باشند و ما هم برای رشت تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز