خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

اهدای کاپ مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ-موتای به سازمان منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۶۸

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: منطقه آزاد انزلی با برگزاری و میزبانی از مسابقات بزرگ و بین‌المللی و حمایت از رشته‌های مختلف کمک زیادی به ورزش استان کرده و در نهایت کاپ مسابقات نیز به سازمان منطقه آزاد انزلی اهدا شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، نخستین دوره رقابت‌های بین المللی کیک بوکسینگ-موتای کاسپین کاپ در این منطقه با رقابت ورزشکاران مطرح جهان و ایران برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، جعفرزاده و حسنی و قربانی نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران سازمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیران و مسئولان فدراسیون ورزش‌های‌رزمی و قهرمانان، پیشکسوتان و روسای انجمن ها و هیات‌های ورزشی گیلان، فعالان اقتصادی منطقه و با استقبال پرشور علاقه مندان در مرکز همایش ها و نمایشگاه های این منطقه برگزار شد و در رقابت های برگزار شده ورزشکاران ایرانی در شش وزن از هشت وزن بازیها بر رقبایی از روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان برتری یافتند.

در پایان هر وزن از رقابت ها، مقامات و مسئولان حاضر، کمر بند قهرمانی و تندیس و جوایز مسابقات را به نفرات برتر اهدا کردند و کاپ مسابقات نیز به سازمان منطقه آزاد انزلی اهدا شد.

رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان پیرامون میزبانی رقابت‌های بین‌المللی و کشوری در این منطقه گفت: با توجه به اینکه حمایت از توسعه ورزش و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به کاهش ناهنجاری های اجتماعی کمک می‌کند، یکی از برنامه های تدوین شده در حوزه ورزشی این سازمان که به طور مستمر اجرا خواهد شد، میزبانی از مسابقات بین‌المللی در این منطقه بوده که این امر در حضور ورزشکاران شاخص و ورزش دوستان موثر در منطقه بوده و با توجه به ایجاد و توسعه زیر ساخت های لازم در منطقه، برگزاری این رویدادها و برنامه ها در رشد توریسم ورزشی منطقه نیز تاثیرگذار است.

مدیر عامل سازمان از استمرار میزبانی مسابقات ورزشی در سطح بین المللی و ملی این منطقه در آینده خبر داد و تصریح کرد: مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر و جام ستارگان منتخب ایران و جهان، رقابتهای کیک بوکسینگ جام کاسپین و همچنین برگزاری مسابقات ورزش‌های ساحلی و دریایی در این منطقه در سال‌های اخیر برگزار شده است و در آینده نیز شاهد حضور ورزشکاران کشورهای شاخص حوزه ورزش در رقابت های مختلف و استقبال گسترده مردم از این رویدادهای ورزشی خواهیم بود.

مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این خصوص گفت: منطقه آزاد انزلی با برگزاری و میزبانی از مسابقات بزرگ و بین المللی و حمایت از رشته های مختلف کمک زیادی به ورزش استان کرده است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد .

وی افزود: گیلان در ورزش های رزمی جایگاه بالایی در کشور دارد و هر چقدر مسابقات ملی و بین المللی و اردوهای ملی در این رشته ها برگزار شود، سرمایه گذاری مناسبی در این رشته ها است.

مسعود رهنما در ادامه با اشاره به نقش  حمایت سازمان منطقه ازاد انزلی در ارتقا جایگاه ورزش گیلان در کشور گفت: مسرور، مدیر برجسته حامی ورزش استان است که به توسعه و رشد ورزش گیلان کمک می کند و معاونین و مدیران ورزش این سازمان هم در راستای سیاست‌های ابلاغی ایشان کاملاً در راستای تقویت و توسعه ورزش استان همسو و همراه هستند.

نتایج پایانی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در رقابتهای کیک بوکسینگ؛

وزن 57 کیلو مصطفی تاب توخ زاده از ایران بر مختار ابراهیم اف از جمهوری آذربایجان پیروز شد.

وزن 63.5 کیلو احمد نیک کار بر اسیو خان علی اف از گرجستان فائق آمد.

وزن 71 کیلو حسن مشتاق طلب بر اسلام ماخالاچ ویلی از روسیه برتری یافت.

وزن 75 کیلو گوگو برشویلی از گرجستان حسن حیاتی از ایران را شکست داد.

در رقابتهای موی تای؛

وزن 61 کیلو بنیامین نعمتی بر الکساندر صالح اف از روسیه برتری یافت.

وزن 67 کیلو سید کاوه سلیمانی، جبار مصطفی اف از جمهوری آذربایجان را شکست داد.

وزن 72 کیلو محمد علی مرادخانی بر گاما رلیدزه از گرجستان پیروز شد.

وزن 76 کیلو داوید مسکوراتزه از گرجستان بر حسین نصیری برتری یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز