خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان شهرداری رشت برگزار می‌شود؛

برگزاری هفتمین رویداد بانی رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۹۱

هفتمین رویداد بانی رشت با حضور سعید حسینی بنیانگذار لیون کامپیوتر(برنده جایزه بخش مردمی جشنواره وب ۹۴) روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در پارک علم و فناوری رشت واقع در میدان انتظام برگزار می شود.

به گزارش‌ایلنا از رشت، هفتمین رویداد بانی با حمایت پارک علم و فناوری استان گیلان، مرکز علمی-کاربردی برهان نیروی شمال، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و نیز حمایت رسانه ای شرکت مدیران نو اندیش گیلان، پایگاه خبری روزنگاه و مجموعه کلانشهر مجازی باران برگزار می شود.

رویداد بانی با چشم انداز بسترسازی برای راه اندازی و رونق کسب و کار (به ویژه در حوزه های نوآورانه) طراحی شده است. این رویداد ضمن کمک به انتقال تجربیات موفق کارآفرینی، به آشنایی بیشتر علاقمندان به راه اندازی کسب و کار و یا مشارکت در تیم های نوآور نیز کمک می کند.رویداد بانی سه ساعته بوده و دارای بخش های متنوعی نظیر شبکه سازی، بخش های کوتاه آموزشی(در قالب ارائه)، گفتگو با مهمان، پرسش و پاسخ و نیز معرفی استارتاپ های موفق استانی است.

هفتمین رویداد بانی رشت با حضور سعید حسینی بنیانگذار لیون کامپیوتر (برنده جایزه بخش مردمی جشنواره وب ۹۴) برگزار می شود. سعید حسینی که اصالتا گیلانی است، کسب و کار خود را از دفتری در سبزه میدان رشت آغاز و به تدریج و تلاش زیاد توانست به یکی از پیشتازان فروشندگان آنلاین تجهیزات رایانه ای در ایران بدل شود. سعید حسینی در هفتمین رویداد بانی به بیان داستان کسب و کار خود پرداخته و چالش هایی که در مسیر کسب و کارهای آنلاین وجود دارد را مورد بررسی قرار خواهد داد.

علاقمندان‌ جهت‌ کسب‌ اطلاعات‌ بیشتر و تهیه‌ بلیط‌ شرکت‌  در این‌ برنامه‌ می‌توانند به سایت www.evand.ir/events/rasht۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز