خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مستلزم اقدام خلاقانه و مشارکت دستگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۵۸

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، اقدام‌های خلاقانه، سازنده، کیفی و مشارکت دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را شایسته دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز در جلسه شورای فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان یکی از برنامه‌های این بنیاد در حوزه فرهنگی را استفاده از فضای مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و حسینیه‌های شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

عبدالله پاکاری با بیان اینکه در فضای فرهنگی مذکور باید برنامه‌های فاخر با موضوع ایثار و شهادت برای آشنایی‌نسل‌های جوان و نوجوان جامعه برگزار شود، افزود: باید بتوانیم در این مسیر گام‌های مهمی برداریم.

این مسئول اقدام‌های خلاقانه، سازنده، کیفی و با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را شایسته دانست و یادآور شد: علاوه بر خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید نسبت به ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و تکریم شهدا و ایثارگران نیز مبادرت ورزید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان استفاده از تشکل‌های شاهد و ایثارگر در راستای اتاق فکر بنیاد را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: از ظرفیت و تجربیات ایثارگران باید به نحو شایسته استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز