خبرگزاری کار ایران

مسئول تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

برگزاری تست تخصصی ایفرد آتش‌نشانان شهر باران در نیمه دوم سال

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۶۰۰

مسئول تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی گفت: مرحله دوم تست تخصصی ایفرد آتش نشانان شاغل در سازمان آتش‌نشانی از امروز شنبه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول تربیت‌بدنی سازمان آتش‌نشانی گفت: با توجه به اینکه سازمان آتش‌نشانی یکی از ارگان های امدادی و بحران مدار بوده، می‌بایست آتش‌نشانان بطور مداوم از آمادگی و توانایی بالایی برخوردار باشند تا با توجه به توانایی و چابکی بتوانند در حوادث و ماموریت‌ها خدمات ارزنده به شهروندان ارایه دهند.

رامین قلی زاده خاطر نشان کرد: تست ایفرد، توانایی سنجش و ارزیابی فاکتورهایی از قبیل سرعت، استقامت، انعطاف پذیری، قدرت ، چابکی را داراست افزود: این آزمون از شش آیتم ورزشی شامل بارفیکس، دراز و نشست، پرش جفت پا، دوی ۴۵ متر، دوی۵۴۰ متر و دوی ۹ ×۴ متر تشکیل شده و در چند گروه سنی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این آزمون در سازمان آتش­ نشانی؛ نقش پر رنگ و حائز اهمیت آمادگی جسمانی آتش‌نشانان درروند خدمات دهی به شهروندان و نجات جان و مال آنها بوده که در واقع سازمان های امدادی پویا و آماده در سطح کشور، سازمان هایی هستند که علاوه بر دارا بودن دانش و تجربه و امکانات و تجهیزات لازم از افرادی با توان جسمانی بالا در حیطه خدمات رسانی به شهروندان بهره‌می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز