خبرگزاری کار ایران

علی شفاهی مطرح کرد:

انتخابات ریاست‌جمهوری آینده زمان برداشت محصول از مزرعه امید است

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۴۵۷

یکی از فعالان سیاسی شهرستان فومن و عضو مجمع مشورتی‌توسعه استان گیلان‌گفت: انتخابات سال 96 زمان برداشت محصول و خوشه چینی از مزرعه امید است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی شفاهی ضمن بیان این مطلب، همگرایی و همسویی جناح‌ها و طیف‌های سیاسی را در کنار همراهی همه ملت بزرگ ایران بویژه آحاد گیلانیان ستود .

شفاهی افزود: حمایت از سیاست‌های داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید در تصمیم تاریخی مردم عزیز، در سال 1392 که شالوده آن در صندوق‌های رأی و با انتخاب جناب آقای دکتر روحانی رقم خورد، قابل ستودن است .

وی در ادامه بیان داشت: دکتر نوبخت، همواره در نشست‌های مجمع مشورتی استان و فعالان سیاسی، به فضای همدلی و یکدلی بین فعالان سیاسی گیلان تاکید داشته است .

شفاهی در ادامه با تاکید بر تلاش‌های بی‌دریغ استاندار گیلان در توسعه و آبادانی استان گیلان که تعلق مکانی و فضایی به آن دارند ، اشاره کرد و توسعه کشور و استان را دغدغه مسئولان دانست .

وی افزود: ملت ایران در بزنگاه‌های تاریخی ای مانند انتخابات، از خود هوشیاری و هوشمندی معنا داری نشان داده‌اند که این هوشمندی، علاقه و عشق به کشور و جمهوری اسلامی، در انتخاب آنان نمایان است .

شفاهی ادامه داد: دکتر روحانی در سه شعار محوری خود که تعامل سازنده با جهان، نجات اقتصاد کشور و احیای اخلاق در سیاست بود را محقق کردند که البته در این راه با کار شکنی‌های مخالفان و ناکارآمد جلوه دادن دولت با عدم همراهی مجلس تند روی نهم مواجه شدند.

وی افزود : انتخابات سال 96 زمان برداشت محصول و خوشه چینی از مزرعه امید است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه مردم بزرگ ایران اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو را بیش از پیش درک می کنند که در این راستا ما گام هایی رو به پیشرفت برمیداریم ولی مخالفان بذر ناامیدی در دل مردم می پاشند که با این وجود مردم عزیز ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و مجلس شورای اسلامی در سال 94 با رفتار سیاسی خود برگ زرینی در تاریخ سیاسی ایران ثبت کردند و در واقع با این حرکت بینش و سواد سیاسی خود را به رخ کشیدند.

این فعال سیاسی اطلاح طلب در فومن افزود: با تلاش کنش‌گران و فعالان سیاسی استان و مشارکت خود انگیخته مردم، خوشبختانه ساز و کار انتخابات در استان گیلان به مرور زمان منسجم و از سطح هماهنگی مطلوبی برخوردار خواهد شد .

وی افزود: با تفکر خود مدیریتی گروهی نهادی و تقویت و تبیین مسئولیت اجتماعی شرکت و نقش مردم عزیزمان در مدیریت انتخابات پررنگ تر خواهد شد .

وی بیان داشت: با نزدیک تر شدن انتخابات، شاهد استقبال بیش از پیش مردم در فعالیت های انتخاباتی در سطح استان گیلان خواهیم بود .

شفاهی از ویژگی های اساسی انتخابات سال 96 را ابلاغ سیاست های کلی انتخابات در 18 اصل از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و اذعان داشت: در واقع این نقشه راه کشور است و همچنین فرصتی خواهد بود برای ارائه لایحه جامع انتخابات از سوی دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی که به باز تعریفی و بازنگری قانون انتخابات پرداخته تا پس از دهه ها شاهد تصویب قانون جدید و شفاف در خصوص برگزاری انتخابات باشیم .

وی افزود: قانون جدید انتخابات که در راستای سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، تاثیر بسزایی در ارتقاع فرهنگ سیاسی و مشارکتی ملت ایران دارد.

شفاهی در ادامه به ویژگی دیگر انتخابات فرارو اشاره داشت و افزود: ایجاد کانون جاذبه و کشش برای منتقدان و مخالفان دولت که علی رغم سناریو سازی و اکران در سینمای سیاسی کشور با تیز هوشی مردم ،جز کسادی و بی رونقی گیشه ها و صندلی‌های خالی دستاوردی برای کارگردانان و سناریو نویسان نخواهد داشت .

وی افزود : در واقع حاشیه سازان با این اقدام وجهه خود را خدشه دار می کنند و با تصمیم و عدم همراهی مردم مواجه شده و به حاشیه رانده خواهند شد .

علی شفاهی افزود : تک تک افراد در سرنوشت سیاسی کشور نقش اساسی و تاثیرگذار داشته و افراد در قالب کنشگران سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کارزار انتخابات نقش آفرین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز