خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

اولویت‌های ما در شهرک‌های صنعتی گیلان بازگرداندن عرصه‌های راکد به چرخه صنعت استان است

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۴۲۲

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: از اولویت‌های ما در شهرک‌های صنعتی استان گیلان بازگرداندن عرصه های راکد به چرخه صنعت استان است.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه داوری و حل اختلاف قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، با حضور محمد لطفی معز مشاور مدیرعامل و مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و نمایندگان واحدهای صنعتی برگزار شد.

محمد لطفی معز در خصوص اهمیت صنایع کوچک و حمایت از تولیدکنندگان بیان داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از صنایع کوچک و اقتصاد مقاومتی این سازمان با اجرای سیاست‌های حمایتی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان در صدد ایجاد اشتغال و کار آفرینی و حمایت همه جانبه از صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک است .

وی گفت: ابلاغ دستورالعمل معوقات پرداخت دیون از جمله اقداماتی بود که بسیار مثمرثمر و مورد استقبال فراوان تولیدکنندگان قرار گرفت و در پی تمدید زمان آن در آینده بسیار نزدیک هستیم.

بازرس ویژه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز اعلام کرد: در حمایت از اشتغال و تولید از تمام ظرفیت‌های سازمانی و اختیارات قانونی استفاده کرده و با سوء استفاده کنندگان نیز مطابق مفاد قراردادهای حق انتفاع رفتار خواهیم کرد .

مشاور مدیرعامل و مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: اولویت اصلی در این جلسات حل مسائل و مشکلات صنعتگران و کمک به راه‌اندازی واحدهای صنعتی است.   

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات طبق برنامه زمان‌بندی شده ادامه خواهد داشت تا با رفع موانع ، شاهد رشد صنعت ، رونق اقتصاد و جذب سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و زحمات مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین همکاری و تعامل واحدهای صنعتی بیان داشت: برقراری عدالت در بررسی پرونده‌های مذکور از اولویت‌های هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های صنعتی گیلان است .

وی گفت: با توجه به نیاز به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و نیز مطالبات این شرکت برگزاری جلسه فوق در دستور کار قرار گرفت و در این جلسه به بررسی 6 پرونده پرداخته شد و پس از بررسی دقیق و کامل پرونده‌ها آرای لازم صادر که بر اساس آن، برای 1 پرونده (انصراف) 1 پرونده ( فسخ قطعی ) و برای 4پرونده (اعطای مهلت) تعیین شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ، آمادگی واحد حقوقی این شرکت را برای اجرایی کردن احکام در اسرع وقت اعلام و افزود: واحد حقوقی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بر آن است تا با احترام به قوانین و رعایت عدالت بین طرفین،احکام صادره را به نحو صحیح و کامل به اجرا درآورد.

طهمورث لاهوتی اشکوری، هدف از تشکیل این جلسه را پیگیری اجرای تعهدات طرف های قرارداد با شرکت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در شهرکهای صنعتی استان عنوان کرد و افزود: از اولویتهای ما در شهرکهای صنعتی استان گیلان باز پس‌گیری عرصه‌های راکد به چرخه صنعت استان است که این مهم از طریق مراجع قضایی و همچنین برگزاری جلسات حل اختلاف و داوری به طورمنظم و مستمر با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به طور جد در حال پیگیری و اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز