خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای قراردادهای سرمایه‌گذاری گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۰۱۴

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم تسریع اجرای قراردادهای سرمایه گذاری این استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا علیزاده در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور که در تهران برگزار شد، با بیان اینکه گیلان بعنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌هایی برای رونق صنعت توریسم است، اظهار داشت: شرکت توسعه گردشگری می‌تواند نقش بسزایی را در این زمینه ایفا کند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر این شرکت در کنار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان مصمم به حمایت از علاقمندان به سرمایه گذاری در این استان است.

این مسئول با اشاره به قراردادهای سرمایه گذاری منعقد شده از سوی شرکت توسعه گردشگری؛ خواستار پیگیری هرچه سریع‌تر اجرای این قرارداد شد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت و توان واحدهای اقامتی در راستای جذب بیشتر گردشگران در ایام کم تردد امری مهم تلقی می‌شود.

ساماندهی وضعیت ساخت سرویس بهداشتی و تعیین تکلیف کاربری و واگذاری این تاسیسات از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه این دیدار مدیرعامل، رئیس و اعضای جامعه هتلداران گیلان به بحث و تبادل نظر در حیطه گردشگری و سرمایه گذاری این صنعت در گیلان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز