خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش خبر داد:

پرداخت ۹۹۱ فقره تسهیلات بهسازی مسکن به روستائیان/صدور 830 جلد سند مالکیت روستایی در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۰۱۰

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش از صدور 830 جلد سند مالکیت روستایی در سال گذشته و 330 جلد سند در سال جاری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک تالش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان از پرداخت ۹۹۱ فقره تسهیلات ارزان قیمت بهسازی مسکن به روستائیان این شهرستان خبر داد.

رضا جوادی بیان کرد: این تسهیلات هر کدام به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با سود پنج درصد پرداخت و در این راستا بر مراحل احداث واحدهای مسکونی نظارت شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه تعمیرات مسکن به مبلغ دو هزار و ۴۴۰ میلیون ریال و ۶۱ فقره وام مقابله با حوادث غیرمترقبه به مبلغ چهار هزار و ۹۷۰ میلیون ریال نیز در شهرستان تالش پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش از صدور ۸۳۰ جلد سند مالکیت روستایی در سال گذشته و ۳۳۰ جلد سند در سال جاری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک تالش در این شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستا‌ها و برخی از سایر مسئولان تالش با جمع آوری و واریز ۶۴۳ میلیون ریال به حساب ۱۰۰ امام (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش را در خدمت رسانی به مردم یاری کرده‌اند.

جوادی اجرای طرح‌های عمرانی آسفالت شیرآباد بخش حویق، بازار خطبه سرا و بورا سرا در لیسار، خواجه کری و قاسمه کری در بخش مرکزی، اوله کری و گتگسر در بخش اسالم و پارک قروق، دیوار در گتگسر و جوی بتنی خاله سرا با اعتبار بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیون ریال را از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز