خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در گیلان :

ایران اسلامی به عنوان قطب قدرت در جهان مطرح است

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۰۸۳

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ایران اسلامی به عنوان قطب قدرت در جهان مطرح است.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه ظهر امروز در دیدار با فرمانده و شورای تیپ نیروی ویژه میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پاسداران نیروهای مخلص نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم با وجود رزمندگان در میدان‌های رزم و در دفاع از حریم ولایت آرامش پیدا می‌کنند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی‌بیان داشت: رزمندگان در برابر شیطان‌های بزرگ و کوچک ایستادند و از نظام اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان 8 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی رزمندگان به ثمر نشسته است.

قربانی اذعان داشت: در طول زمان قابیل در برابر هابیل، ابراهیم(ع) در برابر بت‌پرستان، نوح(ع) در مقابل مشرکان زمان خود، موسی(ع) در برابر فرعون، عیسی(ع) در مقابل مترفین، پولداران و خوش‌گذران عصر خود و حضرت محمد(ص) در برابر کفار قریشی که به فکر زندگی دنیایی بودند، ایستادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی امام(ره) و مقام معظم رهبری در برابر استکبار جهانی در عصر حاضر اشاره کرد و یادآور شد: پیروان باطل همیشه بسیار بودند و پیروان حق و عدالت کم هستند.

قربانی با بیان اینکه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده است، خاطرنشان کرد: مزدوران گروه‌های باطل به تشویق‌های دنیایی دل‌ خوش کردند و مشاهده می‌کنیم عربستان جنگ نیابتی را آغاز کرده و از کشورهای مختلف مزدور استخدام می‌کند.

وی، جهادگران در راه خدا را با ایمانی راسخ خواند و اظهار کرد: فرزندان انقلاب اسلامی مانند حضرت ابوالفضل(ع) برای رضای خدا جهاد می‌کنند.

امام جمعه رشت، آرمان رزمندگان در راه خدا را امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: رزمندگان تلاش می‌کنند رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنند.

قربانی با اشاره به اینکه روح ایمان و سلحشوری رزمندگان سبب اقتدار نظام اسلامی در دنیا شده است، بیان کرد: استکبار جهانی جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

وی به شهادت سردار همدانی، امیر صیادشیرازی و ... در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: میرزا کوچک جنگلی در روزگار تاریک قیام کرد و اکنون راه او ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رزمندگان تحت امر امام(ره) و مقام معظم رهبری در تمام مواقع از آمادگی لازم برخوردارند، تصریح کرد: ملت‌های سوریه و عراق با پشتیبانی ایران در مقابل داعش، افراد خودفروخته و مزدوران جنگ نیابتی استقامت می‌کنند.

قربانی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی را بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عنوان قطب قدرت در جهان مطرح است.

وی، بهشت را وعده خداوند به رزمندگان‌خواند و یادآور شد: فرمانده رزمندگان ما خداوند، پیامبر اکرم(ص)، امامام(ع) و در عصر کنونی ولی فقیه است و تا پایان جان تابع ولایت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز