خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد:

انجام بیش از 2 هزار سورتی پرواز در فرودگاه رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۷۳۵

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: در نیمه نخست سال جاری 2 هزار و 48 سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت انجام شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرودگاه گیلان ظهر امروز در جلسه فرودگاه سردارجنگل این شهر گزارشی از جابه‌جایی مسافران طی نیمه نخست سال جاری را ارائه کرد.

غلامرضا کریم‌آقایی اذعان داشت: در مدت مذکور 2 هزار و 48 سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت انجام شد.

وی تصریح کرد: این تعداد سورتی پرواز، 212 هزار و 36 نفر مسافر را در فرودگاه سردار جنگل رشت جابه‌جا کرده است.

کریم آقایی خاطر نشان کرد: مقاصد مسافران مذکور تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بندر عباس، عسلویه، اهواز، کیش و استانبول است و جابه‌جایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 34.5 درصد افزایش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری یک‌هزار و 888 تن بار از فرودگاه سردار جنگل رشت جابه‌جا شده است، خاطرنشان کرد: اخیراً با راه‌اندازی پرواز عتبات از فرودگاه رشت، درصدد افزایش پرواز به مسیرهای داخلی و خارجی هستیم که بیشترین پرواز و ‌جابه‌جایی مسافران در شهریور ماه صورت گرفت.

کریم‌آقایی ادامه داد: از تعداد سورتی‌های پروازی، 2 هزار و 11 سورتی پرواز داخلی و 37 سورتی پرواز خارجی بوده که از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام شده است.که در نیمه نخست سال جاری تعداد 6 هزار و 560 مورد پرواز غیر برنامه‌ای شامل وارسی دستگاه‌های کمک ناوبری و پروازهای ماموریت ویژه، آموزشی غیر نظامی و نظامی در فرودگاه سردار جنگل رشت پذیرش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز