خبرگزاری کار ایران

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان خبر داد:

مشارکت بیش از یک میلیون نفری گیلانی‌ها در سرشماری اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۳۴۰

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان گفت: طبق آمارهای دریافتی تا ساعت 6:20 دقیقه صبح امروز یک میلیون و 275 هزار و 735 نفر در سرشماری اینترنتی مشارکت کردند.

به گزارش  ایلنا از رشت، وحید طیفوری پیش از ظهر امروز در نشست سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به پایان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن بیان کرد: طبق آمارهای دریافتی تا ساعت 6:20 دقیقه صبح امروز یک میلیون و 275 هزار و 735 نفر در سرشماری اینترنتی مشارکت کردند.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان با بیان اینکه تعداد جمعیت مذکور در قالب 415 هزار و 119 خانوار را شامل می‌شود، اظهار کرد: معادل 45.40 درصد خانوارها و 49.01 درصد جمعیت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن گیلان ثبت‌نام کردند.

طیفوری مشارکت جمعیت سرشماری شده اینترنتی در کشور تا ساعت مذکور را 42.96 درصد خانوار و 46.37 درصد جمعیت ذکر کرد.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان تصریح کرد: سیاهکل، رضوانشهر و رودبار با مشارکت بالغ بر 70درصد بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی شهرستان‌های دیگر گیلان داشته‌اند.

وی اذعان داشت: سرشماری حضوری نیز با مراجعه به منازل مردم نیز از 28 مهر ماه آغاز شده و تا 28 آبان ماه جاری ادامه می‌یابد.

طیفوری خاطرنشان کرد: زمانی که مامور سرشماری به در خانه شهروندان مراجعه می‌کند با دادن کد مذکور به مامور، سرشماری حضوری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از کدهای آماری ممکن است در هنگام ثبت نام اینترنتی نامعتبر باشد، متذکر شد: از شهروندان گیلانی می‌خواهیم با ماموران سرشماری همکاری کنند تا اطلاعات دقیق‌تر ثبت شود.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان بیان کرد: پس از پایان سرشماری اینترنتی کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده داده شده که خانوار باید در حفظ این کد بکوشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز