خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

پوشش گازرسانی در صومعه سرا کامل شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۲۱۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: برای دست یابی به این هدف بزرگ در صومعه سرا بیش از یک هزار و 600 کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته و تعداد 34 هزار انشعاب نصب شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: با پایان یافتن هفته دولت امسال، شهرستان صومعه سرا نیز به جمع شهرستان‌های سبز استان پیوسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد:  برای دست یابی به این هدف بزرگ در صومعه سرا بیش از یک هزار و 600 کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته و تعداد 34 هزار انشعاب نصب شده است.

 ظهیری اظهار داشت: هم اکنون تمام 3 شهر و 148 روستای این شهرستان با بیش از 40 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردارند و درصد بهره‌مندی گاز بخش روستایی در صومعه سرا از 93.9 درصد تا قبل از هفته دولت به 100 درصد در حال حاضر رسیده است و امکان بهره‌مندی از گاز برای تمامی خانوارهای روستایی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اعلام داشت: تاکنون گازرسانی به شهرستان های انزلی، آستانه اشرفیه، رشت، لاهیجان و صومعه سرا به اتمام رسیده و این شهرستانها بعنوان شهرستان سبز بلحاظ گازرسانی معرفی شده‌اند و امید است تا دهه فجر امسال با افزایش درصد بهره‌مندی گاز در بخش روستایی به 95 درصد، شاهد سبز شدن تمام استان به لحاظ پوشش گازرسانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز