خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

افزایش سطح زیر کشت بادام زمینی در شهرستان رودبار

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۳۶۹

فرماندار رودبار گفت: در صددیم با برنامه‌های کاربردی و فنی دستگاه‌های متولی سطح زیر کشت و تولیدبادام زمینی را در شهرستان رودبار افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری در حاشیه بازدید از زمین‌های زیرکشت بادام زمینی در روستای فتحکوه بخش رحمت‌آباد و بلوکات اظهار داشت: تولید 150 تن محصول بادام زمینی توسط کشاورزان زحمتکش منطقه برای آنها حدود 20 میلیارد ریال در آمد در پی داشته است.

فرماندار رودبار با اشاره به درآمد مناسب و کیفیت مرغوب بادام زمینی تولیدی فتحکوه افزود:در صددیم با برنامه های کاربردی و فنی دستگاه‌های متولی سطح زیر کشت و تولید این محصول را افزایش دهیم.

وی نقشه راه ترسیمی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و تاکیدات ریاست جمهوری و دولت را یادآور شد و افزود: برای پویایی روستائیان در بحث اشتغال و تولید محصولات دامی و زراعی تمام دستگاه‌های متولی شهرستان رودبار موظفند زمینه‌های مستعد را شناسایی تقویت و فعال کنند.

فرماندار رودبار همچنین یادآور شد: تمام تلاش‌مان را بکار می‌بندیم تا با رونق کسب و کار در روستاها علاوه بر جلوگیری از مهاجرت آنها روند معکوس مهاجرت را شاهد باشیم.

میرغضنفری خاطرنشان کرد : حضور معاون مناطق محروم رئیس‌جمهور در رودبار و روستای اسطلخ جان که در روز روستا انجام شد نوید آینده‌ای درخشان برای این روستا و دیگر روستاهای شهرستان رودبار را در راستای سیاست‌ها و استراتژی دولت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز