خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

بازدید بیش از 110 هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان

استاندار گیلان گفت: قیمت مناسب کتاب و حضور خوب ناشران گیلانی و غیرگیلانی در این نمایشگاه فرصت بهره‌مندی از تازه‌های نشر و خرید کتاب را برای همشهریان عزیز فراهم کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در  بازدید عصرشنبه از نمایشگاه کتاب گیلان، حضور خوب مردم در نمایشگاه را گویای تلاش دست‌اندرکاران برگزاری آن دانست و افزود: بر طبق گزارش‌های ارائه شده تا روز گذشته بیش از 110 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی  به وجود رضایت‌مندی عمومی از برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد افزود: قیمت مناسب کتاب به جهت لحاظ شدن تخفیف و حضور خوب ناشران گیلانی و غیر گیلانی در این نمایشگاه فرصت بهره‌مندی از تازه‌های نشر و خرید کتاب را برای همشهریان عزیز فراهم کرده است.

استاندار گیلان با اشاره به علاقه خود به کتاب‌های اقتصادی، مباحث اشتغال، بهبود زندگی اجتماعی، مباحث دینی ،معرفتی و فرهنگی  افزود: تلاش بنده بر این است تا فرصت مطالعه را از دست ندهم.

استاندار گیلان افزود: توصیه بنده به تمامی مدیران و شهروندان عزیز گیلانی  این است که از کتاب فاصله نگیرند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با  410 ناشر استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان از ۱۲ الی ۱۷ مهر ماه جاری از ساعت ١١ صبح الی ٨ شب برپا بود.

کد خبر : ۴۱۸۰۲۰