خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش عنوان کرد:

لزوم بالا بردن میانگین آمار ثبت نام اینترنتی سرشماری درگیلان

فرماندار تالش با بیان اینکه بالا بردن میانگین آمار ثبت نام اینترنتی سرشماری در گیلان باید در دستور کار باشد گفت: به سه دهیار برتر در حوزه سرشماری جوایزی اهداء خواهد شد.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه نشست مشورتی دهیاران با محوریت سرشماری اینترنتی سال ۱۳۹۵با حضور علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش، امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان بخش حویق در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی این بخش برگزار شد.

در این جلسه علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش با تبریک هفته امر به معروف و نهی از منکر و تسلیت به مناسبت  فرا رسیدن ماه محرم گفت: امنیت و آرامش امروز خود را مدیون نیروهای امنیتی هستیم و با اشاره به قیام عاشورا گفت باید مانند ائمه و شهدا عمل کنیم و احساس وظیفه نسبت به جایگاه خود داشته باشیم و بدانیم باید پاسخگو باشیم.

فرماندار تالش در ادامه افزود: تاثیر طرح آمار و سرشماری نفوس و مسکن در تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها بسیار مهم و ضروری است، در واقع آمار دقیق متضمن برنامه ریزی دقیق  است.

فتح اللهی افزود: با توجه به تاکید استاندار  گیلان به فرمانداران، بخشداران و دهیاران در راستای بالا بردن  میانگین آمار ثبت نام اینترنتی گیلان در مقایسه با کشور باید این امر به بهترین شکل ممکن انجام شود و به سه دهیار برتر در حوزه سرشماری جوایزی اهداء خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ۵۵ مامور سرشماری،۱۱کارشناس ومعاون فنی، ۶ آمارگیر ذخیره، ۱ آمارگیر تلفنی با۱۱خودرو از ۲۷۹آبادی در۱۰دهستان و ۴بخش تالش آمارگیری می‌کنند.

کد خبر : ۴۱۶۶۴۸