خبرگزاری کار ایران

به میزبانی گیلان برگزار شد؛

حضور نفرات برتر رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران در اردوی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۰۴۳

نخستین دوره رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران کشور در چهار وزن به میزبانی گیلان برگزار شد و قرار است نفرات برتر در اردوی انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه  اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور با حضور 47 کشتی‌گیر در قالب 16 تیم از 15 استان‌به میزبانی‌کمیته کشتی کارگران گیلان در مجتمع رفاهی کارگران بندرانزلی در سنگاچین برگزار شد، اظهار کرد: تیم های تهران، کرمانشاه و مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

سعید علیپور افزود: در این دوره از رقابت‌ها از هر استان یک تیم حضور داشت و فقط کشتی‌گیران گیلانی در قالب دو تیم الف و ب شرکت کرده بودند.

وی گفت: در نخستین دوره رقابت‌های‌کشتی‌ساحلی کارگران کشور و در وزن 70کیلوگرم تیمور گنجعلی‌نیا مقام اول، مسعود قصری مقام دوم و محمدجواد میرزاییان و مصطفی شیخ چلندری به صورت مشترک مقام سوم این وزن را از آن خود کردند.

علیپور ادامه داد: در وزن 80کیلوگرم نیز هادی قاسم نژاد از مازندران مقام اول، فرهاد غزنوی از کرمانشاه مقام دوم و علی اکبرپور و علیرضا حسنی نیز به طور مشترک سوم شدندو همچنین در وزن 90کیلوگرم مرتضی افضلی از تهران اول، سعید مرادی از کرمانشاه دوم و مهدی نصیری از البرز و آرمین ملایی از گیلان به طور مشترک سوم شدند.

وی بیان داشت:اکبر صفرپور از مازندران، رضا الفت پور از کرمانشاه مقام اول و دوم و جلیل پیرمرد از تهران و شادمان عظیمی از فارس به صورت مشترک مقام سوم وزن به اضافه 90کیلوگرم را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا،  نخستین دوره رقابت‌های کشتی ساحلی‌کارگران‌کشور در چهار وزن 70، منهای 80 ، منهای 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار شد و قرار است نفرات برتر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی کارگران برای شرکت در مسابقات جهانی 2017 ورزش کارگران در کشور لتونی اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز