خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر رشت:

مدرسه شهید بهشتی جزء ۴۸ مدرسه ماندگار کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۷۷۲

شهردار رشت، مدرسه شهید بهشتی را جزء ۴۸ مدرسه ماندگار کشور خواند.

به گزارش ایلنا رشت،  سبد محمدعلی قابت قدم در  مراسم رونمایی از یادمان دبیرستان شهید بهشتی به عنوان تنها مدرسه ماندگار استان گیلان درسخنانی اظهار داشت: پیشینه و قدمت ساختمان دبیرستان شهید بهشتی در راستای بازآفرینی شهری و فضای کالبدی است که از هویت و قدمت برخوردار است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه بازآفرینی فضاهای کالبدی در ارتباط با یک جریان ذهنی است گفت: دانش آموزان و دانشجویان موفق به عنوان اسطوره‌های شهری می‌توانند در کنار یکدیگر آورده علمی و ذهنی خود را در قالب شخصیت این استان برای مردم ایجاد کند.

وی مدرسه شهید بهشتی را جزء ۴۸ مدرسه ماندگار کشور خواند و گفت: این مدرسه در طی سال‌های متمادی آورده های خوب و شخصیت‌های موثری را به جهانیان معرفی کرده که امید است مدرسه شهید بهشتی با نگاهی که از گذشته تاریخی و هویتی خود داشته، بتواند راه گذشتگان را طی کند.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در سال ۹۱ مدرسه شهید بهشتی با سه شاخص قدمت و اصالت و زیبایی بنا و داشتن فارغ التحصیلان فرهیخته به عنوان مدرسه ماندگار شناخته شد و  پس از آن لوح این مدرسه در سال ۹۴ با کمک شهرداری و سازمان زیباسازی شهرداری رشت و هیات امنای دبیرستان شهیدبهشتی طراحی شد و امروز توسط شهردار و مسئولان حاضر رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز