خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی فرماندار رشت از افزایش قیمت مرغ و شکر در بازار

فرماندار رشت گفت: افزایش قیمت مرغ یک مشکل است و اینکه این افزایش قیمت، در تعزیرات و اصناف متفاوت باشد مشکلی دیگر و نباید این تفاوت اصلا وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان در زمینه تنظیم قیمت بازار و افزایش قیمت اقلام و کالاها گفت: متاسفانه شکر وضعیت نامناسبی در برخی از بخش‌ها دارد.

وی در بحث افزایش قیمت مرغ نیز افزود: افزایش قیمت مرغ یک مشکل است و اینکه این افزایش قیمت، در تعزیرات و اصناف متفاوت باشد مشکلی دیگر و نباید این تفاوت اصلا وجود داشته باشد.

این مسئول با توجه به نذورات مردم در ایام محرم، افزود: کشتارهای خانگی در این ایام، میزان نظارت بیشتر اداره دامپزشکی را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، باید تمهیدات لازم توسط بخشداران ، شهرداران و مسئولان شهری به گونه‌ای فراهم شود که مراسمی در حد و ارزش مقام والای امام حسین برگزارشود.

مهدوی همچنین درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: باید هرگونه مشکل و معضل را در معابر و محل عبور و مرور دانش آموزان حل کرد و در کل باید مدارس به خصوص مدارس روستایی به گونه‌ای باشد و مسیرها به گونه‌ای آماده‌سازی شود تاروز پر نشاطی برای دانش آموزان رقم بخورد.

کد خبر : ۴۱۱۹۲۱