خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت خبرداد:

سقوط خودروی سواری به داخل رودخانه زرجوب رشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری که به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از جنب پل خیابان جوان به صورت واژگون به داخل رودخانه سقوط کرده بود مشاهده می‌شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی مشاهده عینی شهروند مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری به داخل رودخانه و اعلام به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۷:۳۷ دقیقه صبح امروز بی‌درنگ مرکز ستاد فرماندهی یک دستگاه خودروی سواری از ایستگاه ۴ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان تختی-  خیابان جوان اعزام کرد.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این باره گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری که به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از جنب پل خیابان جوان  به صورت واژگون به داخل رودخانه سقوط کرده بود مشاهده می‌شد. 

وی با بیان اینکه  هر دو سرنشین خودرو  مرد جوان ۱۸ ساله قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج و بر روی بدنه خودرو مستقر بودند افزود: سریعا آتش نشانان بوسیله تجهیزات نجات وارد رودخانه شده و نسبت به خارج کردن هر دو سرنشین اقدام کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پیشگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی و تحویل مورد به پلیس راهور به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

کد خبر : ۴۱۱۴۰۳