خبرگزاری کار ایران

معاونت آتش‌نشانی رشت:

شارژ خودروهای گازسوز در مکان‌های مجاز صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۷۹

شهرام مومنی گفت: روزانه خودروهای گازسوز زیادی در سطح شهر تردد می‌کنند که برخی از آنها به دلیل عدم رعایت اصول شارژ گاز توسط افراد غیر متخصص، دچار حادثه‌های جبران‌ناپذیری می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه گاز مایع ال پی جی یکی از گازهای پر خطری برای بهره‌گیری خودروها محسوب می‌شود، افزود: گاهاً مشاهده شده برخی رانندگان برای شارژ این کپسول‌های منسوخ شده بدون رعایت اصول ایمنی و به صورت خودسرانه با کپسول‌های ۱۱ کیلویی در حاشیه خیابان‌ها و یا در جوار منازل مسکونی  و یا با مراجعه به مراکز غیر مجاز نسبت به شارژ اقدام می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اگر به آمار حوادث و آتش‌سوزی‌ها نگاهی بیاندازیم،  فهرست بلند بالایی از این نوع حوادث که در اثر عدم رعایت اصول ایمنی  موجبات  سوختن خودرو، مصدومیت افراد و یا حتی تخریب منزل مسکونی و... را فراهم کرده است.

مومنی در پایان به رانندگان تاکید داشت: برای پیشگیری از هر گونه حوادث ناشی از گاز  مایع سیستم‌های سوخت‌گیری خود را بهتر است با مراجعه به یکی از مراکز مجاز به سیستم سوختCNG تغییر داده و از سوخت‌گیری بصورت غیر مجاز و دستی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز