خبرگزاری کار ایران

سید محمدی خواستار شد:

برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های عید غدیر و هفته ولایت

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر اعیاد قربان و غدیر و جشن‌های هفته ولایت باید تمهیدات لازم صورت بگیرد تا مردم بتوانند استفاده‌های لازم از این مراسم و جشن‌ها ببرند.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه هماهنگی  هفته ولایت، هفته دفاع مقدس و  شروع مدارس با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 سید جلال سید محمدی  در ابتدای این جلسه با  تبریک عید سعید قربان به عموم مردم و مسئولان، با بیان اینکه هفته ولایت  را پیش رو داریم  بیان کرد: این هفته در تحکیم پیوند دینی بین مسلمانان می‌تواند مسمر به ثمر باشد.

وی خواستار برگزاری باشکوه دعای عرفه در شهرستان تالش شد و خاطرنشان کرد: برای برگزاری اعیاد قربان و غدیر و جشن‌های این هفته  باید تمهیدات لازم صورت بگیرد تا مردم نیز بتوانند استفاده‌های لازم از این مراسم و جشن‌ها ببرند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با تصریح بر اینکه در سطح این شهر اطلاع رسانی مراسم‌ها و جشن‌ها خیلی کمرنگ شده است تاکید کرد: مسئولان می‌بایست با نصب بیلبورد و بنر مردم را از برگزاری جشن‌ها و مراسم  که در شهرستان برگزار می‌شود مطلع کنند.

وی گفت: جشن بزرگ عید غدیر به  همت شهرداری شهرداری تالش در میدان اصلی این شهر  برگزار می‌شود.

سید محمدی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را پیش رو داریم یادآور شد: این هفته یادآور  8 سال ایثار، اسقامت و پایمردی دلیرمردان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی  است.

وی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه، چه آنهایی که جنگیدند و چه آنهایی که حضور نداشتند است، خاطرنشان کرد: ما باید این هفته‌ها را گرامی و پاس بداریم  زیرا بنیان‌های نظام ما بر روی ارزش‌های دفاع مقدس  و  ایثارگری و مقاومت بنا شده است.

سید محمدی با ماندگار دانستن ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: امروز ما موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ایثار و از خودگذشتگی کسانی هستیم که با دستان خالی و قلبی پاک از عشق و اعتقاد به خدا دراین راه قدم گذاشتند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های زیادی تدارک دیده شده است که با همکاری همه  نهاها و مسئولان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۹۸۸۳