خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

اجرای طرح بخشودگی جرائم برای کارفرمایان خوش‌حساب در سال جاری

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از اجرای طرح بخشودگی جرائم برای کارفرمایان خوش‌حساب در سال جاری خبر داد و گفت: قانون بازنشستگی با 10 سال سابقه در گیلان اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق‌پرست صبح امروز در جریان بازدید از شعبه‌های تامین اجتماعی این شهر از رتبه نخست بیمه زنان خانه‌دار در کشور با 12 هزار نفر بیمه‌شده در این استان خبر داد و اذعان داشت: بیمه کارگران ساختمانی گیلان 15 هزار نفر رشد داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به برطرف کردن بحران‌های کارگری شرکت‌های بزرگ کاشی خزر، پوشش در گیلان اشاره کرد و گفت: ماهانه بیش از 120 هزار مراجعه‌کننده حضوری در سطح واحدهای تابعه تامین اجتماعی استان کاهش پیدا کرده است..

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی گیلان در مورد بیمه‌شدگان 11 درصد رشد داشته است، افزود: شاهد رشد 24 درصدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در استان هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به رشد 53 درصدی میزان مستمری بازنشستگان در مدت سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی گیلان 62 درصد رشد داشته است.

وی به راه‌اندازی سامانه پیامکی و سایت استانی به منظور تقویت کانال‌های ارتباطی با مخاطبان توسط تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و گفت: 34 نفر از مستمری‌بگیران در قالب طرح بصیرت علوی به کربلا اعزام شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به رشد 90 درصدی بیمه‌شدگان راننده در استان، تصریح کرد: تعداد بیمه‌شدگان قالیباف 102 درصد در استان رشد داشته است.

حق پرست با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 200 نفر بازنشسته تامین اجتماعی در قالب طرح کرامت رضوی از گیلان به مشهد مقدس اعزام شدند، بیان کرد: 30 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان پرداخت شده است.

وی فراهم کردن امکان خرید دیون کارفرمایان به صورت اقساطی را از اقدام‌های ویژه این سازمان برشمرد و اظهار کرد: سال 92 قانون بخشودگی جرائم برای تمام کارفرمایان مدیون اعمال شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از اجرای طرح بخشودگی جرائم برای کارفرمایان خوش‌حساب در سال جاری خبر داد و گفت: قانون بازنشستگی با 10 سال سابقه در گیلان اجرایی شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن امکان تقسیط حق بیمه دوران سربازی برای بیمه شدگان، بیان کرد: صدور دفترچه‌های درمانی متمرکز در شعبه‌های سراسر کشور با هدف روان‌سازی و تسهیل کار در راستای رشد دامنه تعهدات و خدمات تامین اجتماعی انجام شده است.

حق پرست با بیان اینکه کارگزاری رسمی شعبه سه رشت در هفته تامین اجتماعی امسال افتتاح شده است، افزود: در هفته تامین اجتماعی، بیست و هفتمین شعبه تامین اجتماعی استان افتتاح شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به تشکیل پرونده‌های الکترونیکی در شعبه‌های تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح نام‌نویسی متمرکز و اجرای طرح پرداخت متمرکز مستمری‌ها از دیگر خدمات سازمان مذکور در استان است.

کد خبر : ۴۰۶۸۲۲