خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

دولت روحانی برای کاهش نرخ تورم و بیکاری در جامعه تلاش زیادی کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۲۷

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به کاهش نرخ تورم و بیکاری در جامعه خاطرنشان کرد: دولت روحانی در زمینه مذکور تلاش بسیاری کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اقدامات و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور نباید نادیده گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: زمانی که دانشگاه دولتی نمی‌توانست فرزندان کشور را برای تحصیل جذب کند،  دانشگاه آزاد توانست برای پذیرش این جوانان برای کسب علم و دانش اقدام کند و باری از دوش دولت بردارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به دستاوردهایی که داشته، نباید با بی مهری مواجه شود، افزود: بایستی مجمع بزرگی از گروه های مختلف برای رفع مسائل و مشکلات این دانشگاه در تهران تشکیل شود.

امام جمعه رشت فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی را حقوق مردم از دولت دانست و یادآور شد: دولت باید خیرخواه مردم باشد و ظاهرسازی نکند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: خیرخواهی مردم نیز باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار جلوگیری از سوءاستفاده از تصدی‌های حکومتی توسط دولتمردان شد و تاکید کرد: با توجه به رشد فکری و فرهنگی در جامعه، خیرخواهی امت باید مد نظر مسئولان باشد و همه در خدمت برطرف کردن مشکلات جامعه باشیم.

وی بر کاهش نرخ تورم و بیکاری در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: دولت در زمینه مذکور تلاش بسیاری کرده است.

آیت الله قربانی به تلاش دولت روحانی برای رونق اقتصادی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: تلاش دولتمردان باید تندتر و انقلابی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز