خبرگزاری کار ایران

شهردار بندر انزلی خبر داد:

آسفالت و روکش معابر در 150 کوچه، بن‌بست و خیابان‌های فرعی بندر انزلی

شهردار بندرانزلی از آسفالت و روکش معابر در 150 کوچه، بن‌بست و خیابان‌های فرعی بندر انزلی خبر داد و اظهار کرد: پس از 10 سال از اجرای پروژه آب و فاضلاب، 17 هزار مترمربع از بلوار پاسداران روکش آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، رضا پورشعبان امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر ، جمع‌آوری زباله در بندر انزلی را به صورت صددرصد مکانیزه عنوان کرد و افزود: امر مذکور با مجهزترین دستگاه‌ها توسط یکی از نشان‌های معتبر کشور انجام می‌شود.

شهردار بندر انزلی خاطرنشان کرد: با تعامل سازنده با حفاظت محیط زیست گیلان و تیم جایکای ژاپن به توافق نهایی احداث ساختمان اکوتوریسم در بندر انزلی رسیدیم و این امر به عنوان اقدام ملی کارگروه اکوتوریسم مطرح است.

شهردار انزلی از نصب آب‌نمای جدید چهار طبقه در بندر انزلی خبر داد و ادامه داد: احداث پارک خودرو از دیگر اقدام‌های انجام شده توسط شهرداری بندر انزلی است.

وی از آسفالت و روکش آسفالت معابر در 150 کوچه، بن‌بست و خیابان‌های فرعی بندر انزلی خبر داد و اظهار کرد: پس از مدت 10 سال از اجرای پروژه آب و فاضلاب، 17 هزار مترمربع از بلوار پاسداران روکش آسفالت شده است.

پورشعبان به آسفالت 14 هزار و 400 مترمربع خیابان نوغان به عنوان یکی از شریان‌های اصلی شهر بندر انزلی اشاره کرد و افزود: 10 هزار و 500 مترمربع از خیابان جهانگانی آسفالت شده است.

وی با اشاره به آسفالت 16 هزار و 200 مترمربع میدان شهدای کریم‌بخش تا چهارراه شهدا، خاطرنشان کرد: بیش از 37 هزار و 500 مترمربع انواع کف‌پوش در کارخانه آسفالت در راستای اهداف ترسیم شده به‌ویژه در بلوار ساحلی و پارک‌های محله‌ای بندر انزلی تولید شده است.

شهردار بندرانزلی کف‌پوش ضلع شمالی بلوار پاسداران را 22 هزار متر ذکر کرد و اذعان داشت: 3 هزار و 900 مترمربع از بلوار اطبا تا ضلع شمالی آن کف‌پوش شده است.

وی به اجرای 800 مترمربع کف‌پوش با مصالح شسته رودخانه‌ای پس از سال‌ها در این شهر اشاره کرد و افزود: کاشت انواع درختان بید مجنون و ... در خیابان‌های بندر انزلی انجام شده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: بازسازی کامل پارک دادگستری در راستای بازآفرینی محله‌ها با اقدام‌های اجرای یک‌هزار و 300 مترمربع کف‌پوش اراکس برای نخستین‌بار در بندر انزلی و اجرای 150 مترمربع دیوار بتنی با روکش سنگ انجام شده است.

کد خبر : ۴۰۱۹۰۵