خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرانزلی خبر داد:

ایجاد چارچوب جدید ساختار سازمانی شهرداری بندر انزلی

شهردار بندرانزلی از ایجاد چارچوب جدید ساختار سازمانی شهرداری این شهر در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، رضا پورشعبان صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر از احداث دروازه قرآن در بندر انزلی خبر داد و بیان کرد: پروژه مذکور با برآورد اعتبار 800 میلیون تومان به مناقصه می‌رود.

پورشعبان بر تامین منابع مالی برای اجرای برنامه‌ها در شهرداری بندر انزلی تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی هدفمند از دیگر موضوع‌ها در اصلاح ساختار درون سازمانی محسوب می‌شود.

شهردار بندر انزلی با بیان اینکه هدف در مدیریت شهری تلاش برای توسعه پایدار به منظور کسب رضایتمندی شهروندان است، تصریح کرد: موضوع مذکور در مدیریت شهری با ویژگی‌های بندر انزلی به غیر از شهروندان این شهر، رضایتمندی میلیون‌ها نفر از هموطنان که از نقاط مختلف کشور وارد انزلی می‌شوند را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از سال 93 اصلاح ساختار در مدیریت شهرداری بندر انزلی آغاز شده است.

شهردار بندرانزلی اظهارکرد: تعیین اهداف راهبرد سازمانی و رسیدن به آنها بر منابع ساختار زمانی مناسب و نیروی انسانی ماهر متعهد، امکانات و تجهیزات استوار است.

وی ساختار موازی، بدون معاونت‌ها و مدیریت تخصصی، نبود تفکر استفاده از سیستم‌های جدید نرم‌افزاری، گردش سنتی و روزانه فعالیت‌ها، نبود بهره‌گیری مناسب از متخصصان داخلی و نخبگان خارجی، نبود اطلاع‌رسانی به‌موقع، به‌شدت تمرکزگرا و وابسته به نیروهای خاص را از ویژگی اصلی ساختار سازمانی موجود در شهرداری بندر انزلی در گذشته عنوان کرد.

شهردار بندر انزلی تصریح کرد: ایجاد 12 پست تخصصی زیر نظر معاونت‌های تخصصی شهردار بندر از جمله ساختار جدید مدیریت شهری در این شهر است.

وی افزود: پیگیری اصلاح ساختار سازمانی با هدف تخصصی کردن امور، چابک‌سازی و پاسخگویی در شهرداری بندر انزلی دارای متولی مشخصی شده است.

پورشعبان اظهار کرد: پس از 100 سال برای نخستین بار سه معاونت تخصصی توسعه مدیریت و منابع، شهرسازی، معماری و امور زیر بنایی و خدمات شهری در شهرداری بندر انزلی ایجاد شده است.

کد خبر : ۴۰۰۸۸۶