خبرگزاری کار ایران

شهردار بندر انزلی خبر داد:

تعیین اهداف راهبردی شهرداری بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۱۶۳

شهردار بندرانزلی از تعیین اهداف راهبردی شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، رضا پورشعبان ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر ، اجرای این پروژه‌ها را از برنامه‌های مهم شهرداری بندر انزلی دانست و متذکر شد: از سال گذشته تاکنون 20 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بندر انزلی هزینه شده است.

پورشعبان‌ از تعیین اهداف راهبردی شهرداری‌بندرانزلی خبرداد و بیان‌داشت: اصلاح ساختار درون‌سازمانی، مباحث گردشگری و ظرفیت‌های آن، استفاده از خدمات مشاوران و نخبگان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، برقراری زمینه تعامل با عوامل محیطی و برنامه‌ریزی مدون فرهنگی، هنری و جشنواره‌ها از جمله اهداف راهبردی شهرداری بندر انزلی است.

شهردار بندر انزلی خاطرنشان کرد: تلاش برای کمک به کاهش بار ترافیکی شهر، ارتقای سطح درآمد شهرداری و بررسی امکان اجرای لاین دوم سواره در خیابان سی‌متری از اولویت‌های مدیریت شهری بندر انزلی است.

پورشعبان تصریح کرد: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، تکیه بر نیروی انسانی کارآمد بومی و متعهد، ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و ایجاد محیطی امن، زیبا و متنوع برای تمام مردم از برنامه‌های شهرداری بندر انزلی است.

شهردار بندرانزلی اذعان داشت: استفاده از نقطه‌نظر نخبگان شهر، ایجاد اتاق فکر مدیریت شهری راهبردی و ایجاد واحد مستقل گردشگری از برنامه‌های اجرایی شهرداری بندر انزلی است.

وی ادامه داد: مطالعه جامع پارک جنگلی برای انواع کاربری‌ها و مطالعه جامع برای بهره‌برداری مناسب از تمام ظرفیت‌های گردشگری از دیگر اهداف راهبردی شهرداری بندر انزلی است.

وی بیان کرد: حرکت به طرف دولت الکترونیک، انجام اقدام‌های زیربنایی و اساسی، ارتقای درآمد شهرداری و تشکیل واحد سرمایه‌گذاری از برنامه‌های راهبردی شهرداری بندر انزلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز