خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های دهه کرامت در رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز علیرضا قانع درجلسه مدیران شهرداری کلانشهر رشت با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت اظهار داشت: این برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و همچنین تبیین سجایای اخلاقی و سیره ائمه اطهار(ع) از ولادت حضرت معصومه (س) تاولادت حضرت امام رضا (ع)برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه نشست های زیادی با حضور شهردار محترم رشت برای انجام بهتر برنامه ها برگزار شد تصریح کرد: برنامه‌های مصوب این جلسات با حداقل هزینه‌ انجام خواهد شد.

قانع برپایی نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و خوراک، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقعه خواهر امام در روز تجلیل از امام زادگان و بقعه متبرکه را از برنامه های دهه کرامت عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی مخصوص بانوان و بازی های بومی محلی، مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل شهرداری، مسابقات دوی استقامت و دوی سرعت و مسابقه پیامکی دل نوشته به امام رئوف از دیگر برنامه های دهه کرامت خواهد بود.

وی به همایش دختران نجابت ویژه خانواده های کارمندان شهرداری اشاره کرد و گفت: این همایش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سالن آتش نشانی برگزار می شود و با جشن و مسابقه و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

قانع جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه متبرکه خواهر امام (ع) و جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) را از برنامه های این دهه عنوان کرد و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان ضریح مهربانی، همایش زنان در مسیر توسعه پایدار، استقبال از کاروان خدام رضوی و همایش صبحگاهی و پیاده روی بانوان همراه با تست سلامت و توزیع بروشور در پارک های مفاخر، بانوان، قدس، ملت، دانشجو از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های منسجم‌تری را در میدان شهرداری رشت در دهه کرامت برگزار کنیم.

کد خبر : ۳۹۶۹۰۸