خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

شرکت گاز با عملکرد خوب به استان آبرو داده است

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۵۱۰

غلامعلی جعفرزاده بیان کرد: شرکت گاز با عملکرد خوب به استان آبرو داده و عملیات گازرسانی پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده در نشست با مدیرعامل شرکت گاز و هیأت همراه بیان کرد: شرکت گاز با عملکرد خوب به استان آبرو داده و عملیات گازرسانی پیشرفت خوبی داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان داشت: شرکت گاز استان با برنامه ریزی خوب به نحو شایسته ای وظایف خود را انجام داده، به طوری‌که رضایت‌مندی مردم را در زمینه گازرسانی در بر داشته و ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال تمام خانوارهای متقاضی گاز در سطح شهرستان رشت امکان استفاده از نعمت گاز را دارا شوند.

ظهیری با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌ها ابراز امیدواری کرد با گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان رشت در هفته دولت، این شهرستان به همراه چند شهرستان دیگر به عنوان شهرستان سبز در امر گازرسانی اعلام شود.

وی افزود: گاز یک انرژی ارزان و پاک است و از دستاوردهای نعمت گاز برای استان می‌توان به حفظ محیط زیست، کاهش هزینه سوخت برای مردم، صرفه‌جویی ارزی برای دولت، جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها و اشتغال زایی اشاره کرد.

 ظهیری در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تامین بموقع منابع مالی و اجرای پروژه‌های باقیمانده بند «ق»، تا سال 96 تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز