خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی نخستین کتابخانه سیار شهری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۳۱۳

نخستین کتاب‌خانه‌ی سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان 28 تیر‌ماه 1395 در پارک دانشجوی رشت راه‌اندازی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این‌کتاب‌خانه به منظور توسعه‌ و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، هم‌چنین دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی  با همراهی کانون و حوزه‌ی هنری استان گیلان به فعالیت‌خواهد پرداخت.

فراهم آوردن امکان بهره‌مندی کودکان و نوجوانانی که دسترسی کمتری به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون دارند و افرایش گستره‌ی برنامه‌ها و معرفی فعالیت‌های خلاقانه و کتاب‌محورکانون از جمله اهدافی است که در راه‌اندازی این کتاب‌خانه‌ی سیارشهری دنبال می شود.

بر همین اساس‌این کتاب‌خانه میهمان پارک‌ها و بوستان‌های سراسر استان خواهد بود و افزون بر عرضه‌ی محصولات فرهنگی، باحضور مربیان به ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری کانون پرورش فکری خواهد پرداخت.        

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتاب‌خانه پستی در شهر‌های رشت، آستارا، تالش و لاهیجان هم‌چنین یک مرکز سیار روستایی در آستارا و یک مرکز فرهنگی هنری فراگیر (ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های خاص) در رشت فعالیت‌می کند و راه‌اندازی این کتاب‌خانه‌ی شهری نیز بیانگر نگاه ویژه این نهاد فرهنگی به تمامی مخاطبان محسوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز