خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور در گیلان عنوان کرد:

استقبال دولت از ورود بخش خصوصی به طرح های سالم سازی دریا

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۲۶۸

با اجرای طرح مدیریت دهیاری ها در سواحل که مسئولان استانداری گیلان آن را به عنوان طرح جدید در دستور کار داده اند، روند بهتری را شاهد هستیم.

به گزارش ایلنا از رودسر، صبح امروز تقی رستم وندی در بازدید از مجمتع تفریحی - توریستی نگین شمال کلاچای در جمع خبرنگاران گفت: معتقدم در کنار منابع مالی محدود دولت، ورود بخش خصوصی در این عرصه تحول آفرین خواهد بود .

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی مشارکت بخش خصوصی در روند طرح های سلامت دریا را امری ضروری خواند و گفت: رئیس ستاد ساماندهی سواحل کشور اضافه کرد: امسال به دنبال آن هستیم به محض اینکه دست دولت از حیث وضعیت مالی باز شد، از نظر کیفی بخشی در روند کار طرح های سلامت دریا و زیرساخت ها، اعتبار لازم را در اختیار متولیان این بخش قرار دهیم.

رستم وندی تصریح کرد: با اجرای طرح مدیریت دهیاری ها در سواحل که مسئولان استانداری گیلان آن را به عنوان طرح جدید در دستور کار داده اند، روند بهتری را شاهد هستیم.

وی با ابراز امیدواری از موفقیت این طرح به لحاظ اجرایی بیان داشت: باید امیدوار باشیم سرمایه های بخش خصوصی برای رفاه بیشتر مردم در این زمینه جذب شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز