خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی گیلان خبر داد:

افتتاح سرای تجاری ایرانیان در روسیه تا سه ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۲۶۱

هادی تیزهوش تابان گفت: برای افزایش توسعه تجارت بین ایران و روسیه اقدام به احداث سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا از رشت، هادی تیزهوش تابان در جمع هیأت تجاری 40 نفری روسیه در اتاق بازرگانی گیلان به ویژگی‌های این استان در مجاورت دریای کاسپین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه گیلان در جنوب دریای کاسپین قرار دارد، افزود: 92 سال از تاسیس اتاق بازرگانی گیلان می‌گذرد و تحقیقات نشان می‌دهد که از 200 سال پیش روسیه ارتباط تجاری با این استان داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان ادامه داد: در سال‌های مذکور تجارت خوبی بین استان‌های شمالی ایران و استان‌های جنوبی روسیه برقرار بوده است.

وی کاهش صادرات و واردات را از مشکلات عنوان کرد و گفت: برای افزایش توسعه تجارت بین ایران و روسیه اقدام به احداث سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه کرده‌ایم.

تیزهوش‌تابان از افتتاح سرای تجاری ایرانیان تا سه ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این سرا می‌تواند مورد استفاده تجار و بازرگانان قرار گیرد.

گروه‌های تجاری مختلف روسیه در زمینه‌های غلات، صنعت و خدمات جلسات مشترکی را با بازرگانان ایرانی در اتاق رشت برگزار کردند.

همکاری‌های مشترک در زمینه ترانزیت کالا و صادرات به روسیه از جمله مواردی بود که توسط طرف ایرانی مطرح شد.

همکاری در زمینه غلات، گندم، افزایش گشایش اعتبار بانکی و نقل و انتقال در این زمینه از دیگر مباحثی بود که مطرح شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز