خبرگزاری کار ایران

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت عنوان کرد:

منطقه آزاد انزلی قوی‌ترین منطقه آزاد ایران است

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۰۷۵

هیأت سرمایه‌گذاری و بازرگانی روسیه با هدف جدی و بزرگ ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی وارد گیلان شده است.

به گزارش ایلنا از انزلی، کنسانتین آلکسیف پیش از ظهر امروز در جریان بازدید هیأت سرمایه‌گذاری و بازرگانی روسیه از منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی یکی از فرصت‌های مهم ارتقای مبادلات بازرگانی و ترانزیتی ایران و روسیه است، افزود: هیأت سرمایه‌گذاری و بازرگانی روسیه با هدف جدی و بزرگ ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی وارد گیلان شده است.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت تصریح کرد:منطقه آزاد انزلی از مهم‌ترین و قوی‌ترین مناطق آزاد ایران است.

وی خواستار فراهم شدن ترانزیت کالای بازرگانی روسیه به ویژه گندم از منطقه آزاد انزلی شد و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی در گیلان وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت اذعان داشت: همکاری در بخش کشاورزی گیلان در عرصه‌های صیفی، سبزی، میوه، گوشت، مرغ و ماشین‌آلات کشاورزی برای دو طرف حائز اهمیت است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز در جریان بازدید مذکور اظهار کرد: بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا مسرور هدف اصلی از احداث بندر جدید کاسپین را ارتقای مبادلات بازرگانی و ترانزیت کالا به کشور روسیه عنوان کرد و افزود: سالانه 15 میلیون تن ظرفیت بندر کاسپین با 22 پست اسکله است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز