خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن؛

برگزاری 3 کارگاه آموزشی صنعت، معدن و تجارت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۶۴۳

در راستای گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، سه کارگاه آموزشی مدیریت پخش مویرگی و مدیریت نقدینگی ، سرمایه در گردش و کارگاه آموزشی مسایل فنی استخراج معادن با تمرکز بر پایداری شیب در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان امروز در جلسه شورای اداری این سازمان گفت: در راستای برگزاری 5 کارگاه آموزشی به عنوان یکی از برنامه‌های گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، کارگاه آموزشی مدیریت پخش مویرگی، مدیریت نقدینگی و سرمایه در گردش و نیز کارگاه آموزشی مسایل فنی استخراج معادن با تمرکز بر پایداری شیب در رشت برگزار شد.

اسماعیل مقدس افزود: امکان‌سنجی ورود تولیدکنندگان برای فعالیت در عرصه پخش مویرگی، برنامه‌ریزی و تخصیص منابع، تنظیم و طراحی ساختار و تشکیلات سازمانی، برنامه ریزی و فعالیت در بخش ستادی پخش مویرگی، استراتژی انتخاب مسیر، برنامه ریزی اخذ سفارش و جمع آوری اطلاعات پایانه‌های فروش و کنترل عملکردها مربوط به مشتریان از جمله محورهای عنوان شده در کارگاه آموزشی مدیریت پخش مویرگی بوده است.

وی تصریح کرد: مباحث مختلفی نظیر عوامل اثرگذار بیرونی و درونی در چگونگی نقدینگی، شیوه های مدیریت آن، شیوه های مدیریت سرمایه در گردش، مدیریت دارایی ها و بدهی های جاری و استراتژی های سودآوری محوری ترین عناوین آموزشی در کارگاه آموزشی مدیریت نقدینگی و سرمایه در گردش بود.

مقدس تصریح کرد: در کارگاه آموزشی مسایل فنی استخراج معادن با تمرکز بر پایداری شیب، رفتار مواد در برابر تنش، پیش بینی زمین لغزه ها، علل، خطرات و خسارت های زمین لغزه، تحلیل پایداری و ارائه طرح پایداری یا تثبیت زمین لغزه ها عنوان شد.

گفتنی‌است‌سیدمهدی‌هاشمی‌مدیرعامل‌شرکت خدمات مشاوره‌ای‌تجارت‌گستر کاسپین مدرس سمینارهای آموزشی در حوزه تجارت و بازرگانی و حامد پیله ور جاوید مدرس سمینار آموزشی بخش معدن بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز