خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

مبلغ 500 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده برای احداث 41 کیلومتر راه آهن رشت- انزلی

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۴۰

استاندار گیلان در بازدید از روند ساخت راه آهن رشت- انزلی هزینه پیش بینی شده برای احداث 41 کیلومتر راه آهن رشت- انزلی را مبلغ 500 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : این پروژه در 3 قطعه اجرایی خواهد شد که قطعه نخست آن به طول 17 کیلومتر در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، استاندار گیلان ظهر امروز  از روند ساخت راه آهن رشت-  انزلی بازدید کرد.

محمدعلی نجفی در این بازدید میدانی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران صورت پذیرفت هزینه پیش بینی شده برای احداث 41 کیلومتر راه آهن رشت- انزلی را مبلغ 500 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : این پروژه در 3 قطعه اجرایی خواهد شد که قطعه نخست آن به طول 17 کیلومتر در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد : اسناد مناقصه دو قطعه‌ دیگر نیزآماده شده است.

وی تکمیل و  احداث راه آهن قزوین- رشت، رشت- انزلی و انزلی- آستارا را از جمله پروژه‌های تعریف شده در سفر دکتر روحانی به گیلان عنوان کرد و افزود : پروژه راه آهن گیلان  زمانی اقتصادی خواهد شد که این خط ریلی به بندرانزلی ،منطقه آزاد و در ادامه آستارا را متصل شود.

استاندار گیلان گفت :طبق تعهدات وزارت راه و شهرسازی، شرکت زیرساخت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پروژه راه آهن رشت- قزوین در پایان سال 95 به به هره‌برداری خواهد رسید.

نجفی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه آهن قزوین- رشت و سال‌ها انتظار مردم رشت جهت احداث این خط ریلی اظهار داشت : الحمدا... در سفر روحانی به گیلان ایشان عنایت ویژه‌ای به این پروژه مهم داشتند.

استاندار گیلان به دیدار هفته گذشته خود با  نوبخت اشاره کرد و افزود : امیدواریم در سال جاری بهبودی در اعتبارات شکل گیرد.

وی با یادآوری سفر روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان به گیلان اظهار داشت : در این سفر مقرر شد سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری جهت اجرای پروژه راه‌آهن رشت- آستارا شکل گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز