خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری سارق داخل خودرو در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۶۶۷

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ماموران با بررسی فنی، تخصصی و بررسی آثار به‌جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق به شناسایی فردی سابقه‌دار شدند و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس پلیس آگاهی گیلان عصر امروز در جلسه انتظامی استان گیلان بیان کرد: با توجه به وقوع تعدادی سرقت داخل خودرو در شهرستان رشت، ماموران کارآگاهان آگاهی این موضوع را پیگیری کردند.

فرهاد فلاح‌کریمی تصریح کرد: ماموران با بررسی فنی، تخصصی و بررسی آثار به‌جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق به شناسایی فردی سابقه‌دار شدند و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فلاح کریمی، به اعتراف متهم به 14 فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شده است.

 رحیم شعبانی نیز در جلسه مذکور به افزایش 41 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پلیس سکاندار مبارزه با مواد مخدر است و همگان باید بدانند گسترش این مواد مخرب صدمه‌های بسیاری به بدنه جامعه وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی رشت تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 24 کیلو و 679 گرم انواع مخدر در شهرستان رشت کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مواد مخدر کشف شده تریاک 16 کیلو و 333 گرم، هروئین 700 گرم، حشیش 2 کیلو و 164 گرم و دیگر مواد مخدر 5 کیلو و 482 گرم است.

شعبانی اقدام‌های پیشگیرانه پلیس در سه ماه نخست امسال در دیگر جرائم را قابل تأمل عنوان کرد و گفت: ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته در وقوع سرقت‌ها دارای کاهش 15 درصدی و افزایش هشت درصدی دستگیری‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز