خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان:

رسانه‌ها نقش موثری در مصرف بهینه انرژی دارند

رئیس کمیته مدیریت مصرف برق منطقه‌ای گیلان گفت: باید از پتانسیل تمامی رسانه ها در جهت مصرف بهینه انرژی استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و رئیس کمیته مدیریت مصرف در این شرکت برگزار شد.

 عظیم بلبل آبادی اظهار کرد: برق منطقه‌ای گیلان کار انتقال و فوق توزیع انرژی برق را عهده دار است.

 وی افزود: در خصوص مدیریت مصرف بهینه انرژی برق جلسه‌ای با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان بحث فرهنگ سازی مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه دبیر کمیته پتانسیل‌های موجود افزود: با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق گیلان اقدامات مختلفی نظیر ارسال پیامک‌های مدیریت مصرف و ساخت بنر انجام شده است و حسب مصوبات جلسات کمیته این همکاری‌ها تداوم خواهد یافت.

وی بیان داشت: راه کارهای همکاری متقابل با صدا و سیمای مرکز گیلان در خصوص برنامه سازی مشترک در زمینه مدیریت بهینه مصرف انرژی برق مورد بررسی قرار گرفت.

عظیم بلبل آبادی رئیس کمیته مدیریت مصرف شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان طی سخنانی گفت: باید از پتانسیل صدا و سیما استفاده شود و شروع این امر مستلزم دعوت از یک متخصص امر رسانه است تا با مشورت بیشتر بتوان از بین برنامه‌های پیشنهادی برنامه اثر بخش را انتخاب نمود.

 وی افزود: باید با شورای برنامه ریزی استان در مبحث مدیریت مصرف در ادارات وارد گفتگو شویم تا از طریق شرکت سابا آموزش‌های لازم در ادارات صورت پذیرد.

 وی همچنین خواستار ارائه گزارش طرح ذخیره سازی عملیاتی و طرح تابستانه از سوی معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شد.

کد خبر : ۳۸۵۲۰۹