خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

آمادگی گیلان برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۵۵۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: گیلان به لحاظ بهره‌مندی از مواهب طبیعی و وجود مرزهای زمینی و دریایی با کشورهای همجوار دریای کاسپین از بستر مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از آستانه‌اشرفیه، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی این شهرستان بیان کرد: گیلان آمادگی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید را دارد.

وی افزود: گیلان به لحاظ بهره‌مندی از مواهب طبیعی و وجود مرزهای زمینی و دریایی با کشورهای همجوار دریای کاسپین از بستر مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: بندر کیاشهر در آستانه‌اشرفیه برای اجرای طرح تولید انواع قایق فایبرگلاس تفریحی و صیادی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح صنعتی تولید انواع قایق‌های فایبرگلاس متوسط تفریحی و صیادی در استان ارائه شده است، گفت: سالانه 300 فروند ظرفیت تولید طرح مذکور پس از راه‌اندازی است.

منتظری اذعان داشت: با اجرای طرح تولید انواع قایق فایبرگلاس متوسط پیش‌بینی می‌کنیم 40 نفر اشتغال ایجاد شود.

وی مونتاژ و تولید دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی را از دیگر طرح‌های پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در استان ذکر کرد و بیان داشت: تولید سالانه 40 دستگاه، ظرفیت طرح مذکور در گیلان پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نبود تولید داخلی را دلیل ارائه پیشنهاد اجرای طرح مونتاژ و تولید دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی در گیلان خواند و افزود: امکان صادرات دستگاه و جزو صنایع پیشرفته بودن از دیگر دلیل‌های پیشنهاد اجرای طرح در استان است.

وی طرح فرآوری و بسته‌بندی انواع غذای آماده و نیمه آماده از مرغ را از نوع صنعتی عنوان کرد و ادامه داد: تامین آسان مواد اولیه در داخل استان، ایجاد ارزش افزوده بالا، گسترش مصرف محصولات گوشت سفید و قابلیت صادراتی از دلیل‌های ارائه طرح پیشنهادی در گیلان است.

منتظری، با اشاره به ارائه طرح فرآوری و بسته‌بندی انواع غذای آماده و نیمه آماده از مرغ در استان، خاطرنشان کرد: سالانه یک‌هزار و 500 تن ظرفیت تولید محصول مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز