خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی بازآفرینی شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۴۲۵

فرماندار رشت از آغاز عملیات اجرایی بازآفرینی شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بیان کرد: سند بازآفرینی شهر رشت در راستای ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی این شهر تهیه شده است.

فرماندار رشت بیان کرد: ظرف مدت یک ماه آینده شهرداران شهرهای شهرستان رشت فرصت دارند طرح‌های بازآفرینی شهری را ارائه کنند.

مهدوی خواستار ارائه طرح بازآفرینی شهرهای خشکبیجار، لشت‌نشاء، خمام، سنگر و کوچصفهان در شهرستان رشت شد و تصریح کرد: بازآفرینی شهرهای مختلف موجب پیوستگی در شهرستان رشت می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی بازآفرینی شهر رشت خبر داد و افزود: ستاد کشوری و استانی طرح‌های بازآفرینی شهری تشکیل شده و سند مذکور در سطح ملی به تصویب رسیده است.

فرماندار رشت اجرای طرح بازآفرینی شهری را سبب توازن بین مناطق مختلف شهری عنوان کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی فضای شهری در طرح مذکور طبق برنامه انجام می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه طرح بازآفرینی شهری به عنوان نقاط کارآمد به‌ویژه در سکونتگاه‌های غیر رسمی محسوب می‌شود، گفت: این نوع سکونتگاه‌ها آسیب‌های جدی اجتماعی را به همراه دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز