خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

بهره‌مندی 84 درصد خانوار روستایی آستارا از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۵۳۵

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: از مجموع 8625 خانوار روستایی شهرستان آستارا ، بیش از 7200 خانوار روستایی در قالب 30 روستا با ضریب نفوذ 84 درصد از نعمت گاز برخوردارند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ظهر امروز در جلسه مدیران این شرکت بیان کرد: تاکنون 30 روستای شهرستان آستارا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: از مجموع 8625 خانوار روستایی شهرستان آستارا، بیش از 7200 خانوار روستایی در قالب 30 روستا با ضریب نفوذ 84 درصد از نعمت گاز برخوردارند.

جمشید ظهیری افزود: هم اکنون پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان آستارا در قالب یک پیمان در حال اجراست که با اتمام گازرسانی به روستاهای این پیمان، 765 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی این شهرستان به 93 درصد خواهد رسید.

وی بیان داشت: برای گازرسانی به روستای این پیمان بیش از 68 کیلومتر شبکه نصب شده است.  

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: هم اکنون شهرستان آستارا دارای 33 هزار 673 مشترک گاز است که برای گازرسانی به آنها بیش از 400 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و با اجرای فاز دوم پروژه‌های بندق درصد بهره مندی گاز در این شهرستان به 99 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز