خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مجمع عمومی؛

اعضای جدید خانه صنعت و معدن گیلان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۹۷۰

با برگزاری مجمع عمومی ، اعضای جدید خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، عصر امروز مجمع عمومی خانه صنعت و معدن گیلان با حضور روسای انجمن‌های همگن تخصصی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ناظرانی از وزارت صنعت معدن و تجارت و خانه صنعت و معدن ایران برگزار شد.

در مجمع مذکور محمد رضوانی‌پور رئیس انجمن سلولزی استان به عنوان رئیس سنی و محمود کوچکی و آرمین خساره از انجمن فنی مهندسی به عنوان ناظر انتخاب شدند.

محمود خانزاده و عیسی زکی‌زاده نیز به نمایندگی از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مسئولیت برگزاری انتخابات مذکور را عهده‌دار بودند.

انتخابات با ورقه انجام گرفت و مهدی پاکدامن رئیس انجمن تولید کیک و کلوچه ،محمدرسول سماکچی رئیس انجمن دارویی وشیمیایی ، منصور شادمند رئیس انجمن بتن، فرزاد محبوبی رئیس انجمن پلاستیک ، بهمن نبی‌پور رئیس انجمن لوازم و قطعات خودرو، فرحمند پورعلی رئیس انجمن لوازم خانگی و ابراهیم آسایش رئیس انجمن لبنیات به عنوان اعضای هیأت مدیره به مدت سه سال انتخاب شدند.

اعضای هیأت‌مدیره در نخستین جلسه این هیأت فرحمند پورعلی را به سمت رئیس هیأت مدیره، محمدرسول سماکچی به سمت نایب رئیس هیأت مدیره، بهمن نبی‌پور به سمت خزانه‌دار و عیسی زکی‌زاده را خارج از اعضای هیأت مدیره به سمت دبیر انتخاب کردند.

در این انتخابات محمود کوچکی رئیس انجمن فوم و پیمان پورنصیر رئیس انجمن صنایع چوب نیز به عنوان بازرس برای مدت یک‌سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز